lørdag, september 07, 2013

USA Update

I koebenhavn, foer jeg rejste :) 
Det går rigtigt godt i USA. Jeg er startet på high school, hvilket ville sige at være noget af en omvæltning fra Terndrup skole.

First coast high school. 
Jeg går som sagt på first coast, hvor der går over 2000 elever. Første dag på skolen var ligesom i film, folk løb rundt for at nå til deres klasser. Efter to uger løber jeg også rundt for at nå til klasserne, inden klokken ringer. Vi har 4 minutter, hvilket ikke er meget, med skolen størrelse. 

Folk er rigtigt venlige, især de første to uger jeg har været der. De fleste ved ikke hvor Danmark er og tror enten det er en stat i USA eller det er en del af Tyskland, hvilket jeg synes er rigtigt sjovt. 

Jeg har allerede fået en masse lektier for og haft rigtigt mange teste, men heldigvis var min værtsfar, oppe på skolen idag, for at søre for jeg kan få ændret mine klasser, (de kan været lidt langsomme), så forhåbligt får jeg nye klasser, næste uge.

Jeg er også begyndt få venner, som jeg sidder med til lunch, så det er dejligt. 

Idag skal jeg med en af mine veninder til fodbold kamp på skolen, hvilket er en stor event når de spiller. Resten af weekenden skal jeg spille fodbold kampe :-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar