søndag, december 01, 2013

BOSTON

Langt om laeenge kom indlaegget om Boston. I November, praesis den 7 til om med den 12, tog min vaeertsfamile og jeg til Boston. Jeg kan kun starte med at sige det var en FANTASTISK tur.

Rejsen til Boston: Torsdag morgen meget meget tidligt, blev vi hente hjemme af en taxi, der skulle koere os til lufthavnen. Jeg har faaet et Florida identification kort, saa jeg kan rejse rundt i USA uden pas og papirer. I lufthavnen, fik vi starbucks coffee, foer vi gik om bord. Saa jeg drikker kaffe nu, med ekstra milk and sugar. Det er utroligt saa frisk man bliver ;)

(Taget med Iphone).

Torsdag da vi ankom: Torsdag da vi ankom, var det meeeeget koldt. Mener det var omkring 6 grader. Vi blev hentet af Lee, min vaertsfamilies ven igennem mange aar. Vi koerte til en by, udenfor Boston, hvor vi skulle bo, de 3 foeerste dage. Det var utroligt smukt og frydeligt. Vi koerte ud for at faa noget pizza og handle ind. 


Fredag: Vi stod op tidligt, for at tage turen ind til Boston, med metro. Vi skulle se hvor Red sox, spillede deres saeson, hvilket er et Baseball stadion midt inde i Boston. Efter tog vi til NewBerry Street, hvilket er shopping GADEN, i Boston.





Loerdag: Vi tog loerdag til Heathers hjemby, da det var hendes foedselsdag. Det laa i de smukkeste omgivelser og man foelte helt, man var i den gamle by i Aarhus. Vi var inde at se en kunster, der engang boede i byen og som plejede at handle musik, hvor Heather arbejdede.




Soendag og mandag: Vi tog tilbage til Boston, hvor vi de sidste dage skulle bo paa hotel. Vi brugte dagene paa at see mere af Boston og proevede freedom trail.





Tirsdag: Tidligt om morgen, tog vi ud til lufthavnen. Jeg havde kamp, da vi kom hjem, saa jeg naaede lige at komme hjem, hente mit fodboldtoej, og have en time i skolen (du skal have vaeret i skole for at spille). Det har vaeret en masse brok, med skolen, med mine fag og med fodboldt. Men alt skulle vaere paa plads nu, saa jeg kan endelig spille igen. 

Det blev et langt og tungt indlaeg, men jeg hoere at folk gerne ville have nogle flere indholdsrige indlaeg. Foresten skal jeg til Hawaii i feb. med andre udvekslingsstudenter og senere henne i feb. skal jeg med mine Amerikanske familie, til Colorado for at staa paa ski. 

2 kommentarer:

  1. Hvor er det nogle gode billeder!
    Ville ønske jeg kunne tage nogle der var lige så flotte ;)

    SvarSlet
  2. Mange tak Pernille :)

    SvarSlet